Рубрика: Ուսումնական նախագծեր

Ցանում և տնկում ենք վարուգի սերմերը

Վայրը՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզ

Ժամանակահատվածը՝ մայիս ամիս

Իրականացնում են՝ Արևմուտքի 5 տարեկաններ

Խորհրդատու՝ բնագետ-ուսուցիչ Շուշան Ալեքսանյան

Նպատակները՝ սաները ձեռք կբերեն գիտելիքեր սերմի մասին, բուսերի և ծաղիկների մասին, կծանոթանան բույսի, բազմացման ձևերից մեկին, կապրեն իմացումի հրճվանք իրենց իսկ ստեղծածով։

Ընթացքը՝

  • Սերմերի ուսումնասիրում խոշորացույցով
  • Սերմերի համեմատում՝ շատ-քիչ, մեծ-փոքր
  • Ծիլերի համեմատում, չափում՝ բարձր-ցածր, երկար-կարճ
  • Վարուգի ծիլերի տեղափոխում ավելի ընդարձակ տարածք՝ ապահովելով վարունգի հետագա աճը

Անհրաժեշտ պայմաններ

  • Ջերմություն
  • Խոնավություն
  • Սերմի ծլելուց հետ՝ լույս

Արդյունքում

Автор:

Ողջո՜ւյն: Բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Սիլվան եմ։ Ավարտել եմ Խ․Աբովյանի անվան մանկավարժական համալսարանը, մասնագիտությամբ մանկավարժ եմ։Սիրում եմ ընթերցել,երգել,ինքնակրթվել։ Շատ եմ սիրում իմ մասնագիտությունը,քանի որ սիրում եմ աշխատել երեխաների հետ և լինել նրանց աշխարհում։

Оставьте комментарий