Рубрика: Ուսումնական նախագծեր

Հեղինակային կրթական ծրագրի հեղինակների ամենամյա 19-րդ ստեղծագործական հավաք

Հեղինակային կրթական ծրագրի հեղինակների ստեղծագործական հավաք

Մայիսյան 19-րդ հավաք։ Բովանդակություն


Անցկացման վայրը՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Արևմտյան դպրոց
Մասնակիցները՝ Արևմտյան դպրոցի 5-6 տարեկաններ
Պատասխանատուներ՝ Մայրանուշ Համբարձումյան, Սիլվա Խաչատրյան
Նպատակը՝ «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագրի կրտսերների 2023-2024 ուսումնական տարվա արդյունքների ամփոփում-ներկայացում

19-րդ հավաքի շրջանակում իրականացվող նախագծեր՝

Автор:

Ողջո՜ւյն: Բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Սիլվան եմ։ Ավարտել եմ Խ․Աբովյանի անվան մանկավարժական համալսարանը, մասնագիտությամբ մանկավարժ եմ։Սիրում եմ ընթերցել,երգել,ինքնակրթվել։ Շատ եմ սիրում իմ մասնագիտությունը,քանի որ սիրում եմ աշխատել երեխաների հետ և լինել նրանց աշխարհում։

Оставьте комментарий